Hledání nových domů či bytů, prodej vlastních a správa nemovitosti může být pro mnoho lidí oříšek. Právě proto realitní kancelář vždy podá svou pomocnou ruku a usnadňuje komunikaci mezi majitelem nemovitosti a zákazníkem. Funguje jako prostředník, přes kterého lze v oblasti realit uskutečnit téměř cokoliv.
Hledání domu či bytu
Realitní kancelář má vždy v nabídce katalog s aktuálním přehledem volných domů a bytů, ze kterých mohou zájemci vybírat. Samozřejmostí jsou fotografie, prohlídka bytu, pokud zákazník projeví zájem a seznámení s okolím, například jaká je zde situace s MHD, obchody nebo třeba dětskými hřišti.
Pokud se odhodláte ke koupi bytu, realitní kancelář zařídí všechny potřebné dokumenty a vy nebudete mít žádné starosti. U pronájmu bytu to funguje stejně tak s tím rozdílem, že se realitní kancelář o váš byt stará i nadále, pokud se majitel nerozhodne jinak. Spojeni zůstáváte přes výběr nájmu a případné potřebné informace.
Prodej či pronájem nemovitosti
Opačný princip nabízí realitní kancelář také. Jestliže potřebujete pronajmout či prodat byt a dům, je tato možnost nejjednodušší na trhu. Majitelem bytu můžete být pořád a starosti za vás vyřeší další osoba. Kompletní servis včetně právní stránky, účetnictví, předání klíčů a občasné kontroly jsou zahrnuty v seznamu služeb realitní kanceláře.
Doplňkové služby
Řada služeb je speciálně připojená k základní nabídce realitní kanceláře. Konkrétně se jedná o pomoc s výstavbou nebo rekonstrukcí nemovitosti, jelikož mají zaměstnanci realitní kanceláře už dlouholeté zkušenosti a umí se pohybovat v nabídkách služeb. Jestliže nemáte dostatečné finanční prostředky pro novou nemovitost, můžete využít také hypotečních služeb. Ani tím nabídka nekončí. Využít lze také stěhování, které v sobě skrývá veškeré zabalení, převoz a zbavení se nepotřebného materiálu.